1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

ADVENTSKONKURRANSE VINN ORCS MUST DIE 2 og MONACO!

En tråd i 'Konkurranser' startet av MsHildur90, 3 Des 2016.

1. MsHildur90

MsHildur90 Styremedlem Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    8 Nov 2014
    Liker mottatt:
    44
    Poeng:
    28
    Kjønn:
    Kvinne
    Yrke:
    Vampyrdreper, forfatter, nerd.
    Da er det desember, og en ny konkurranse hos RageQuit! Det du kan vinne er spillene Orcs Must Die 2 og Monaco, to veldig gøyale spill som man kan få mange timers glede ut av. Alt du trenger å gjøre for å bli med på konkurransen er å lage deg en bruker på forumet (om du ikke alt har) og kommentere under denne posten hvorfor du fortjener å vinne!

Vinn_orcs_must_die2_rq_ragequit_ragequitno_konkurranse_trekning_gave_spill_game_gaming.jpg Vinn_monaco_rq_ragequit_ragequitno_konkurranse_trekning_game_spill_gaming_forum.jpg

Vinneren blir tilfeldig trukket ut, og trekningen blir 24. desember, altså julaften! Så får en av dere to ekstra julegave i år!

Vinneren blir kontaktet på forumet, så følg med her. Om vi ikke får svar innen 7 dager vil en ny vinner bli trukket.

Medlemmer av RQ kan også være med på konkurransen, men styremedlem kan ikke være med.

SigurdTS liker dette.
  2. SigurdTS

SigurdTS Nytt forummedlem Forummedlem

Reg.:
    3 Des 2016
    Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    1
    Kjønn:
    Mann
    Ehm.. jeg fortjener å vinne fordi jeg elsker dette spillet fordi, det bringer så mange gode minner fra Trident og Bjørn sammen.. å det ser veldig gøy ut og interessant! :)

3. MrSaminus

MrSaminus Nytt forummedlem Forummedlem

Reg.:
    17 Sep 2016
    Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    1
    Kjønn:
    Mann
    Yrke:
    DL
    Har ikke noe forhold til desse spillene..
    Så heller egentlig ikke noen sånn god grunn til hvorfor akkurat jeg bør vinne... Men en god grunn er at jeg liker å teste nye spill :)

Og kjekt å vinne :)

4. MsHildur90

MsHildur90 Styremedlem Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    8 Nov 2014
    Liker mottatt:
    44
    Poeng:
    28
    Kjønn:
    Kvinne
    Yrke: