1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

De Beste Spillene Vi Spiller!

En tråd i 'Generell prat' startet av Trident, 5 Jan 2015.

1. Trident

Trident Økonomiansvarlig Styremedlem Moderator

Reg.:
    19 Nov 2014
    Liker mottatt:
    12
    Poeng:
    3
    Kjønn:
    Mann
    Jeg har flere spill jeg alltid faller tilbake til når jeg går lei av det siste nye. Noen av dem syns jeg er fantastiske, andre er mer tidsfordriv. Det jeg er ute etter her er å høre hvilke spill dere liker aller best, men også hvorfor dere liker dem så godt. Er det barndomsminner, gameplay, grafikk, story, skuespillerne, badguyen som er hysterisk morsom å terge litt ekstra når man får sjangsen, eller din egen helt spesielle grunn?

Her er det lov å liste opp så mange spill man bare orker og si så mye man vil om dem. Jeg vet jeg kommer til å slenge inn en del :D

2. militanten

militanten Forummedlem Medlem i RageQuit

Reg.:
    18 Des 2014
    Liker mottatt:
    17
    Poeng:
    18
    Kjønn:
    Mann
    for meg blir det nok minecraft . det spille har skjulte muligheter vi enda ikke vett om. Men det morsomste er vel kanskje alle de modene av minecraft. jeg tror jeg har klokka inn flere måner siden jeg har spilt det siden før det kom mere en jord, stein, vann og lava.

3. MsHildur90

MsHildur90 Styremedlem Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    8 Nov 2014
    Liker mottatt:
    44
    Poeng:
    28
    Kjønn:
    Kvinne
    Yrke:
    Vampyrdreper, forfatter, nerd.
    Elsker Kampen om midgard, som er et gammelt strategispill satt i ringenes herre-universet. Er et spill jeg alltid kom tilbake til, men som jeg aldri rakk å fullføre. Dessverre er cd-platen til spillet ødelagt, så kan ikke spille det mer, men har toeren også heldigvis. Ellers kommer jeg alltid tilbake til Minecraft, Sims og Left 4 dead 2 :p

4. BenTarAco

BenTarAco Nett-Troll Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    16 Des 2014
    Liker mottatt:
    16
    Poeng:
    8
    Kjønn:
    Mann
    Yrke:
    Student
    Hmm... Det beste spillet jeg vet om... må være Sly 2: Band of thieves (Playstation). Det var (eller det er det enda da :p) det beste spillet jeg viste om da jeg var mindre og det jeg spilte mest x3. Ble jaget til sengs siden jeg spilte det for mye xD #Barndomsminner :D

Andre spill jeg også liker x3 : Payday 2, Portal 2, Bioshock Infinite og GTA V :D

Sist redigert: 21 Nov 2015
    Trident liker dette.
  5. BenTarAco

BenTarAco Nett-Troll Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    16 Des 2014
    Liker mottatt:
    16
    Poeng:
    8
    Kjønn:
    Mann
    Yrke:
    Student
    Jeg har vanligvis bare spillt Payday 2 de siste 2 årene, men dette tok slutt etter den siste oppdateringen til Payday 2. Så nå har jeg gått til et nytt (og bedre) coop spill.

Har blitt veldig hekta på Borderlands 2 i det siste. Jeg kan si at det er et av mine favoritt spill. (Topp 10 lista).
    Det har en genial grafikk som jeg syns er råstilig (litt sånn tegneserie grafikk). Spillet har også veldig god dialog og en del (masse) gode/geniale vitser og kommentarer. Jeg skjønner ikke akkurat alt hva de sier, men jeg er ikke den beste i Engelsk akkurat. Noen kommentarer så datt jeg nesten av stolen, siden de var så brae.
    Så er det et RPG spill (jeg liker RPG spill og dette er et av de beste jeg har spillt til nå) hvor du er en Vault Hunter og skal jakte etter et hvelv på Pandora som inneholder skatter (det er nå det de sier), gjennom reisen så vil du møte på alt fra banditter til Handsome Jacks snakkende drapsmaskiner.
    Så er det også side quests du kan gjøre mens du holder på med hovedmålet ditt.
    Har møtt mange rare skapninger og enkelte er bare hysteriske og masse tull og humor i. Spillet er bare... fantastisk bra laget. Jeg er ikke helt ferdig med spillet. Jeg har enda maaaange quests som må gjøres og skal perfekte spillet. (Siden jeg er en achievement hunter).

Aaaaaand finished!

10/10 xD

Føle at jeg er smartere når jeg er trøtt xD
    Vil også anbefale å spille Borderlands (originale) først, siden det er noen store spoilers i Borderlands 2, som vil ødelegge en del for hva som skjer i det første spillet. Hvis jeg har tatt feil av noe, så er det bare å si ifra.

-Ben

MsHildur90 liker dette.
  6. Matboksen

Matboksen Nytt forummedlem Forummedlem

Reg.:
    30 Nov 2015
    Liker mottatt:
    3
    Poeng:
    3
    Kjønn:
    Mann
    Jeg elsker de fleste spillene til GameCube.
    Spesielt Mario Party 4-7, Super Monkey Ball 1 og 2, Sonic Adventure 2 Battle, The Legend of Zelda: Wind Waker, Super Smash Bros. Melee og Mario Kart: Double Dash!! blant annet.

Er nok mye pga nostalgi, men de er også veldig brae spill som jeg har hatt det mye gøy med helt til nå.

Et annet spill som er et av mine favorittspill of all time er Tales of Vesperia for Xbox 360.
    Det er bare helt fantastisk. Digger karakterene, det er faktisk bra Engelsk voice acting, gameplayet er veldig gøy, historien er skikkelig bra og jeg bare elsker alt ved det egentlig.

7. Kristulf

Kristulf Nytt forummedlem Forummedlem

Reg.:
    30 Nov 2015
    Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    1
    Kjønn:
    Kvinne
    Yrke:
    Student
    Går aldri lei av Skyrim! :) I mine øyner er det det beste spillet som er laget. Det eneste som kan overgå det er eventuelt oppfølgeren i Elder Scrolls serien som kommer ut i 2017 hvis jeg husker rett. Eller eventuelt et nytt Game of Thrones spill i samme stil som Skyrim! <3

Kan gå noen få måneder uten å spille Skyrim, men så går jeg lei av de jeg spiller for tiden og går tilbake til Skyrim. Har faktisk aldri fullført spillet - men er veldig nære nå, da. Jeg bruker bare masse masse timer på å gjøre det meste ut av spillet :p gjør alle oppdrag som går an, osv.

Del denne siden