1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Hvem/Hva ville du valgt?

En tråd i 'Generell prat' startet av BenTarAco, 26 Mai 2015.

1. BenTarAco

BenTarAco Nett-Troll Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    16 Des 2014
    Liker mottatt:
    16
    Poeng:
    8
    Kjønn:
    Mann
    Yrke:
    Student
    Hvis du kunne byttet liv med en spillfigur i hvilket som helst spill univers (Ikke vær flaue for noe som helst :D). Hvem ville du valgt og hvorfor? (Du kan komme med flere svar hvis du vil og det kan være alr ifra... Sims til Minecraft :D)

1. Jeg ville nok valgt lillebroren Naiee i spillet Brothers: A tale of two sons (Anbefaler det spillet sterk! Et spill som har gitt meg tårer i øyene mine :'C)
    Hvorfor?
    Fordi storyen i spillet forteller at det er to brødre ved navn Naiee og Naia som skal ut i verden for å finne en kur for å redde sin syke far. Gjennom reisen så møter de hindringer og folk som hjelper de underveis gjennom sin ferd. De brødrene jobber godt ilag og er ordentlige brødre. (Skulle ønske jeg hadde en sånn bror :C). (Storyen er fantastisk! Mener det! :D)

2. Andre valget mitt hadde nok vært å være Sly Cooper i Sly spillene.
    Hvorfor?
    Hvem vil ikke være en snakkende vaskebjørn som robber folk med en flodhest og en skilpadde og banker opp sine fiender med en stav?

Nå er det din tur til å fortelle hvem du ville valgt! :D

-Ben

2. MsHildur90

MsHildur90 Styremedlem Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    8 Nov 2014
    Liker mottatt:
    44
    Poeng:
    28
    Kjønn:
    Kvinne