1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

VIKTIG! Regelmessig betaling via Paypal

En tråd i 'Nyheter' startet av Trident, 30 Jul 2015.

1. Trident

Trident Økonomiansvarlig Styremedlem Moderator

Reg.:
    19 Nov 2014
    Liker mottatt:
    12
    Poeng:
    3
    Kjønn:
    Mann
    Dette gjelder først og fremst medlemmer som meldte seg inn i fjor og satte opp en regelmessig betaling via paypal ved å bruke knappen i blogginnlegget her.

Kontigenten ble i år satt ned fra 150 kr per år til 50 kr per år (gebyret på 10 kr ved betaling via paypal er det samme). Den regelmessige betalingen som ble satt opp i fjor er fortsatt på 160 kr, noe jeg ikke får endret på. Jeg har allerede mottatt et par henvendelser fra dere og refundert det overflødige beløpet.

Det jeg ber om for å spare dere og meg for flere problemer er at dere går inn på "Mine forhåndsgodkjente betalinger" på paypal:
    • For å komme til denne oversikten; klikk på tannhjluet ved "Logg ut"-knappen og finn en lenke til "Forhåndsgodkjente betalinger" i ruten for Betalingsinnstillinger.
    • Finn og klikk på RageQuit under "Forhandler" og klikk deretter "avbryt" for å avslutte den regelmessige betalingen.
    Utover det er det ganske mange som enda ikke har betalt kontigent for i år, så tenkte jeg skulle minne dere på det i samme slengen.

Ikke nøl med å ta kontakt med meg eller andre i styret dersom dere har noen spørsmål.

Mvh,
    Torstein Dahl Jenstad, økonomiansvarlig i RageQuit.

Iskaff3 og MsHildur90 liker dette.

Del denne siden