1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Rust server problemer

En tråd i 'Spill' startet av Dundermann, 30 Jan 2017.

1. Dundermann

Dundermann Nytt forummedlem Forummedlem

Reg.:
    26 Jan 2017
    Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    1
    Kjønn:
    Mann
    For andre gang på ikke mange dagene har rust serveren til Ragequit blitt restartet og saved game har vært ikke eksisterende. Serveren har vært utrolig artig å spille på for meg og kompisene mine, men det er traust og kjedelig når samme feil, hvor server ikke greier å lagre, skal ødelegge flere timers arbeid. Blir dette permanent fikset slik at vi kan komme tilbake? For vi har ikke lyst til å fortsette vis det skal gjenta seg gang på gang.

2. CoolAEW

CoolAEW Forumadministrator Administrator Styremedlem Serverstab

Reg.:
    2 Nov 2014
    Liker mottatt:
    7
    Poeng:
    8
    Kjønn:
    Mann
    Hei @Dundermann
    Jeg beklager veldig at serveren har vert ustabil de siste dagene, serveren er helt ny og vi jobber fortsatt aktivt med å fjerne bugs og småfeil.
    Grunnen til at serveren ble Wipet er at serveren ikke klarte å lagre kartet og dermed forsvant alt når serveren ble restartet, og siden det ble en så stor rollback som det ble bestemte vi oss for å restarte kartet og oppdatere serveren i samme slengen, så nå er kartet større og bla. zLevels har fått et par oppdateringer.

For å hindre at dette skal skje igjen har vi satt serveren til å restarte hver dag klokken 04:00, dette vil forhåpentlig vis fikse problemene vi har hatt.

Om du har flere spørmål anngående serveren er du velkommen til å kontakte meg direkte enten her på forumet, på Discord eller ingame.

Del denne siden