1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Tips til gode fantasybøker?

En tråd i 'Generell prat' startet av MsHildur90, 19 Apr 2015.

1. MsHildur90

MsHildur90 Styremedlem Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    8 Nov 2014
    Liker mottatt:
    44
    Poeng:
    28
    Kjønn:
    Kvinne
    Yrke:
    Vampyrdreper, forfatter, nerd.
    Hei!

Er det noen som har tips til noen fantasybøker som er verdt å lese? I sommer blir jeg mest sannsynlig å ha veldig mye fritid, og vil derfor fylle denne tiden med mye lesing!

2. Indigo

Indigo Nytt forummedlem Forummedlem

Reg.:
    5 Feb 2015
    Liker mottatt:
    3
    Poeng:
    3
    Yrke:
    Krypteringsekspert og bibliotekar
    Kanskje greit å si litt om hva du har lest før slik at man har et utgangspunkt når man skal anbefale noe? :)

Kan anbefale "The Way of Kings" av Brandon Sanderson, "Prince of Thorns" av Mark Lawrence og "The Name of the Wind" av Patrick Rothfuss, men hadde vært lettere å anbefale noe om jeg visste nøytaktig hva du har lest og liker.

3. MsHildur90

MsHildur90 Styremedlem Styremedlem Moderator Serverstab

Reg.:
    8 Nov 2014
    Liker mottatt:
    44
    Poeng:
    28
    Kjønn:
    Kvinne
    Yrke:
    Vampyrdreper, forfatter, nerd.
    Jeg synes det er vanskelig å definere hva jeg liker, da jeg er ganske altetende når det kommer til bøker :p For å nevne noen av de jeg liker spesielt godt innenfor fantasysjangeren er det Stephen King, John A. Lindquist, Game Of Thrones, Ringenes Herre, Harry Potter, Bartimeus-triologien og Narnia.

4. militanten

militanten Forummedlem Medlem i RageQuit

Reg.:
    18 Des 2014
    Liker mottatt:
    17
    Poeng:
    18
    Kjønn:
    Mann
    vis du ikke har lest de så bør du lese alt av star wars tegneseriene, redy player one, alle bøkene av serien Artemis Fowl, alt av Jan Guillou spesielt Madame terror ;) vil du ha flere så si i fra :D

MsHildur90 liker dette.

Del denne siden